Forum Forum AoM Strona Główna Forum AoM
Forum dyskusyjne o modzie age of medival do eu2
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pliki AI

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum AoM Strona Główna -> AoM Pliki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piter
Amir al Muslimin



Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:30, 13 Sie 2005    Temat postu: Pliki AI

Dzisiaj trochę popatrzyłem na strukturę plików AI poszczególnych państw oraz plik z opisem tworzenia plików AI dla danego kraju i uważam, że nie jest to zbyt skomplikowana sprawa. Nie wiem, jak się dzielimy robotą nad tymi plikami AI (tj. czy każdy robi je dla swoich państw, czy robi to jedna osoba, czy jeszcze inaczej), jednak te pliki mają ogromne znaczenie i trzeba je opracować. Zgłaszam się na ochotnika, na razie dla moich państw islamskich. Myślę, że każdy powinien opracować pliki AI dla krajów, nad którymi pracuje, gdyż ma o nich większą wiedzę niż reszta. Czekam na odzew Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darker
Czerwonobrody Wiking



Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:59, 13 Sie 2005    Temat postu:

Biore AI Normanów i wszystkich Państw normańskich oraz Ruskich

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mmatadore
Administrator



Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Limanowa

PostWysłany: Sob 23:23, 13 Sie 2005    Temat postu:

Biore Ai wszystkich plemion pol. (i prusaków,oraz słowian połabskich)
Mam nadzieje że mi coś z tego wyjdzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karis
Hetman Wielki Koronny



Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:27, 13 Sie 2005    Temat postu:

To ja wezmę Niemcy i Franków Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piter
Amir al Muslimin



Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:06, 14 Sie 2005    Temat postu:

plik ai_Readme:

Kod:

The AI basically re-organizes the AI's priorities in wars, mainly to avoid attrition and choose battles strategically, as well as defending their territories more aggressively.

# 100 = Total warmonger, 0 = absolute pacifist
war = (0.0 - 100.0)
# yes = Nation fights to the death, no = Nation will try to get out of wars
ferocity = (yes or no)

#if possible we WILL go counter reform
counterreform = (yes or no)

#Which countries to conquer if possible. (to guide nation historically)
combat = { } (nation tags to conquer)

#How important is it to gather troops close to base
base = (0.0 - 100.0) #recommend really low value, like 0.1
#How important is it to be as close to target position when gathering troops.
front = (0.0 - 100.0) #recommend good sized value, like 5

#Evaluation factors for conquer plans, to pick which provinces to attack
conquer =
{
   # low values go after all provinces, high values go after only rich provinces
   enemy = (0.0 - 100.0) #small nations should keep this value high, expansionist nations shouldn't care
   # low  values mean numerous seiges, high values mean one huge dogpile
   supply = (0.0 - 100.0) #I hate dogpile tactics myself, and put this really low
   # low values keep troops close to home, high values don't
   distance = (0.0 - 100.0) #small non-expansionists should keep this low to be defensive, expansionists high
   # low values don't care if your provines are occupied, high values prioritize liberating your provinces
   owner = (0.0 - 100.0) #small nations should keep this high, they can't afford to have their provinces occupied
   # low values avoid high attrition provinces, high values don't care
   notsupply = (0.0 - 100.0)  #depends on your preference, though Spain should have a high value for the Americas
   # low values keep wars mainly defensive, high values make you extremely aggressive
   base = (0.0 - 100.0) #warmongers need this high
}

# Modifiers for garrison plans
garrison =
{
   # low values keep troops stationed in low or no fortress provinces, high values keep troops near the largest fortress you have
   fortress = (0 - 100.0)
   # low values don't acknowledge the strategic value of a province in deciding where to garrison, high values do
   strategic = (0 - 100.0)
   # low values don't care if a province is big or small, high values do
   size = (0 - 100.0)
   # low values don't care if a province has a good supply amount, high values do
   supply = (0.0 - 100.0)
   # low values don't care if a province is occupied by you, high values do
   war = (0.0 - 100.0)
}


Nie wygląda to na bardzo trudne. Można zresztą wykorzystać już istniejące pliki AI różnych państw, i tylko zmodyfikować wedle potrzeby.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karis
Hetman Wielki Koronny



Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:37, 15 Sie 2005    Temat postu:

Sprawa wygląda tak w większości modów jest kilka plików Ai np. trader.ai i takie Ai dostają państwa handlujące jest tam wyoski współczynnik handlu itd.
peacemaker.ai dla państw niewalczących, pokojow nastawionych.
Dlatego stajemy przed wyborem, ale zrobić osobny plik Ai dla każdego państwa co nie jest trudne, ale może komplikować sprawę w pliku revolt.txt gdzie trzeba to napisać i w pliku scenariusza o ile się nie mylę.
Druga opcja to zrobić właśnie kilka plików Ai i wstawiać dla państw, które tak się zachowują Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piter
Amir al Muslimin



Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:36, 15 Sie 2005    Temat postu:

Karis dobrze zauważył. Jestem za jednym AI dla grupy państw, ktore zachowują się podobnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mmatadore
Administrator



Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Limanowa

PostWysłany: Pon 21:46, 15 Sie 2005    Temat postu:

Właśnie miałem o tym samym pisać że zrobie dla plemion pol. jedno ai.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doeemenlen6
Giermek



Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:56, 21 Lut 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 11:44, 14 Mar 2007    Temat postu:

One of the videos from Pookieface 's collection
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dobut
Chłop



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 3:15, 22 Kwi 2007    Temat postu:

Five guys fcking hard two grandmas in all holes
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dobut
Chłop



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 3:16, 22 Kwi 2007    Temat postu:

2 old women are drilled in all holes just like young!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum AoM Strona Główna -> AoM Pliki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin