|
Forum AoM Forum dyskusyjne o modzie age of medival do eu2
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piter
Amir al Muslimin
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:30, 13 Sie 2005 Temat postu: Pliki AI |
|
|
Dzisiaj trochę popatrzyłem na strukturę plików AI poszczególnych państw oraz plik z opisem tworzenia plików AI dla danego kraju i uważam, że nie jest to zbyt skomplikowana sprawa. Nie wiem, jak się dzielimy robotą nad tymi plikami AI (tj. czy każdy robi je dla swoich państw, czy robi to jedna osoba, czy jeszcze inaczej), jednak te pliki mają ogromne znaczenie i trzeba je opracować. Zgłaszam się na ochotnika, na razie dla moich państw islamskich. Myślę, że każdy powinien opracować pliki AI dla krajów, nad którymi pracuje, gdyż ma o nich większą wiedzę niż reszta. Czekam na odzew
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darker
Czerwonobrody Wiking
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:59, 13 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
Biore AI Normanów i wszystkich Państw normańskich oraz Ruskich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mmatadore
Administrator
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: Sob 23:23, 13 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
Biore Ai wszystkich plemion pol. (i prusaków,oraz słowian połabskich)
Mam nadzieje że mi coś z tego wyjdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karis
Hetman Wielki Koronny
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:27, 13 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
To ja wezmę Niemcy i Franków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piter
Amir al Muslimin
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:06, 14 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
plik ai_Readme:
Kod: |
The AI basically re-organizes the AI's priorities in wars, mainly to avoid attrition and choose battles strategically, as well as defending their territories more aggressively.
# 100 = Total warmonger, 0 = absolute pacifist
war = (0.0 - 100.0)
# yes = Nation fights to the death, no = Nation will try to get out of wars
ferocity = (yes or no)
#if possible we WILL go counter reform
counterreform = (yes or no)
#Which countries to conquer if possible. (to guide nation historically)
combat = { } (nation tags to conquer)
#How important is it to gather troops close to base
base = (0.0 - 100.0) #recommend really low value, like 0.1
#How important is it to be as close to target position when gathering troops.
front = (0.0 - 100.0) #recommend good sized value, like 5
#Evaluation factors for conquer plans, to pick which provinces to attack
conquer =
{
# low values go after all provinces, high values go after only rich provinces
enemy = (0.0 - 100.0) #small nations should keep this value high, expansionist nations shouldn't care
# low values mean numerous seiges, high values mean one huge dogpile
supply = (0.0 - 100.0) #I hate dogpile tactics myself, and put this really low
# low values keep troops close to home, high values don't
distance = (0.0 - 100.0) #small non-expansionists should keep this low to be defensive, expansionists high
# low values don't care if your provines are occupied, high values prioritize liberating your provinces
owner = (0.0 - 100.0) #small nations should keep this high, they can't afford to have their provinces occupied
# low values avoid high attrition provinces, high values don't care
notsupply = (0.0 - 100.0) #depends on your preference, though Spain should have a high value for the Americas
# low values keep wars mainly defensive, high values make you extremely aggressive
base = (0.0 - 100.0) #warmongers need this high
}
# Modifiers for garrison plans
garrison =
{
# low values keep troops stationed in low or no fortress provinces, high values keep troops near the largest fortress you have
fortress = (0 - 100.0)
# low values don't acknowledge the strategic value of a province in deciding where to garrison, high values do
strategic = (0 - 100.0)
# low values don't care if a province is big or small, high values do
size = (0 - 100.0)
# low values don't care if a province has a good supply amount, high values do
supply = (0.0 - 100.0)
# low values don't care if a province is occupied by you, high values do
war = (0.0 - 100.0)
}
|
Nie wygląda to na bardzo trudne. Można zresztą wykorzystać już istniejące pliki AI różnych państw, i tylko zmodyfikować wedle potrzeby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karis
Hetman Wielki Koronny
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:37, 15 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
Sprawa wygląda tak w większości modów jest kilka plików Ai np. trader.ai i takie Ai dostają państwa handlujące jest tam wyoski współczynnik handlu itd.
peacemaker.ai dla państw niewalczących, pokojow nastawionych.
Dlatego stajemy przed wyborem, ale zrobić osobny plik Ai dla każdego państwa co nie jest trudne, ale może komplikować sprawę w pliku revolt.txt gdzie trzeba to napisać i w pliku scenariusza o ile się nie mylę.
Druga opcja to zrobić właśnie kilka plików Ai i wstawiać dla państw, które tak się zachowują .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piter
Amir al Muslimin
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:36, 15 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
Karis dobrze zauważył. Jestem za jednym AI dla grupy państw, ktore zachowują się podobnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mmatadore
Administrator
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: Pon 21:46, 15 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
Właśnie miałem o tym samym pisać że zrobie dla plemion pol. jedno ai.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Doeemenlen6
Giermek
Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:56, 21 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 11:44, 14 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
One of the videos from Pookieface 's collection
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dobut
Chłop
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 3:15, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Five guys fcking hard two grandmas in all holes
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dobut
Chłop
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 3:16, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
2 old women are drilled in all holes just like young!
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|