|
Forum AoM Forum dyskusyjne o modzie age of medival do eu2
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piter
Amir al Muslimin
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:51, 12 Sie 2005 Temat postu: Dyskusje na ważkie tematy - tytuł zedytowany :P |
|
|
[Koniec teatru Do roboty - rzekł pracuś Marek B. w sejmie]. Tymi słowami mojego ukochanego premiera Belki pragnę zachęcić naszą ekipę do przyspieszenia prac nad modem oraz nad upgradem naszego forum. Konieczna jest opcja dodawania załączników, należy przenieść tutaj wszelkie zrobione mapki, spis TAGów oraz numerów ID dla eventów i wiele innych rzeczy. Należy uporządkować wszystkie gotowe pliki i sprawdzić czego i ile mamy. Może się czepiam, ale nie widząc info o ww. rzeczach martwię się o naszego moda. Mając wypisane co już zrobiono, co się robi, a co do zrobienia, wszyscy będziemy czuć się dużo lepiej.
Pozdrawiam,
Piter
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piter dnia Sob 22:36, 13 Sie 2005, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mmatadore
Administrator
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: Sob 1:05, 13 Sie 2005 Temat postu: yyyyyyy.... |
|
|
No wiesz prace wcale nie ustały przynajmniej u mnie (u Krystiana chyba też nie) co do innych to nie wiem (Karis też tam coś robił z eventami) w każdym bądź razie państwa są gotowę (krystian) ja troche tga zmieniłem zdebugowałem scena (coś z irlandią było nie tak) i tera opisuje provy(wszystkie) następnie eventy - no coś tam jest o zjednoczeniu również (dałem tak że polanami po zajęciu Mazowsza i Małopolski się jednoczysz) podsumowując nie długo będzie alpha (chyba bo shieldsy ma Krystian ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piter
Amir al Muslimin
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:56, 13 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
No to super z tą alphą Co prawda nie ma eventów dla wielu państw, ale można już będzie sprawdzić te, ktore są gotowe. No i ogólnie jak będzie alpha i będzie można pograć, to już prace będą inną bajką.
BTW. Mam nadzieję, że nasz mod nie będzie potrzebował żadnych bet do działania i jest przygotowywany na wersję 1.08.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mmatadore
Administrator
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: Sob 14:41, 13 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
Mod będzie działał na 1.08 pl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darker
Czerwonobrody Wiking
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:36, 13 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
Wsyzstko jest na EUFi nie trzeba narazie tego przenosić na AOM czy mam racje ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piter
Amir al Muslimin
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:55, 13 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
re Darker: Tutaj także się przyda
re mmatadore: to mam nadzieję, że i na ENG 1.08 będzie działać Tak się przyzwyczaiłem do wersji ENG, że nawet nigdy nie zainteresowałem się ściągnięciem polskiej wersji patcha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mmatadore
Administrator
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: Sob 19:28, 13 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
Piter napisał: |
re mmatadore: to mam nadzieję, że i na ENG 1.08 będzie działać Tak się przyzwyczaiłem do wersji ENG, że nawet nigdy nie zainteresowałem się ściągnięciem polskiej wersji patcha |
Nie sprawdzałem ale raczej będzie działać (napewno bo text.csv nie robi różnicy a reszta taka sama).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darker
Czerwonobrody Wiking
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:07, 13 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
Potem może zrobimy własna mape co myślicie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karis
Hetman Wielki Koronny
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:20, 13 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
Otem potem najpierw niech będzie na standardowej wszystko to się pomyśli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mmatadore
Administrator
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: Sob 23:21, 13 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
Darker napisał: | Potem może zrobimy własna mape co myślicie ? |
Już o tym rozmawiałem z Krystianem na gg możliwe to jest ale napewno nie teraz najpierw trzeba rozwinąć moda przynajmniej do 1.02.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piter
Amir al Muslimin
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:07, 14 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
Potem można mapę dorobić nową, jednak to daleka (jak na razie) przyszłość Najpierw alpha, potem grywalna beta, następnie kolejne bety aż do 1.00
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zawisza_Marny
Niewolnik
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 13:11, 15 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Kilka pytań/uwag:
1) gdzie mozna znalezc wszytskie zrobione do tej pory pliki i aktualna liste co jest do zrobienia?
2)co do plikow Ai - naprawde nie nalezy uzywac opcji 'ferocity = yes', agresywnosci powinny byc w wiekszosci wypadkow = 0, wieksze tylko dla NAPRAWDE ekspansjonistycznych panstw (nawet komp z agresywnoscia = 0 wypowiada czesto gesto wojny na poziomie coward)
3) naprawde radze unikac jak sie da panstw jednoprowincjowych - wiem ze przy tej mapie i w tym okresie bedzie to trudne, ale trzeba zrobic co sie da. IMHO lepiej tworzyc panstwa 2-3 prowincjowe i symulowac ich decentralizacje niekorzystnymi ustawieniami DP, eventami o buntach i sapdku stabilnosci, kiepskimi statystykami monarchow etc. niz tworzyc panstewka ktore moze i odtworza historyczny podzial na starcie gry ale nie przetrwaja w grze dluzej niz 10-20 lat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|